Strategia

 

Strategiczne podejście do komunikacji i web PR pozwala osiągnąć świetne rezultaty. Zaangażowanie, interakcja i możliwość zaistnienia w świadomości ponad 17 mln osób to szansa, którą powinieneś wykorzystać. Budowa wizerunku firmy w Internecie jest procesem długotrwałym i pracochłonnym, ale jest oczywiście wysiłkiem wartym swojej ceny. Poprzez usługi PR pomożemy Ci przygotować strategię działań i zaplanujemy odpowiednią kampanię web PR, tak byś osiągnął swoje cele.

 

Przy planowaniu strategii kampanii web PR skupimy się na:

 

  • potrzebach i preferencjach Twojej grupy docelowej;
  • przyzwyczajeniach i sposobie komunikacji Twojej grupy docelowej;
  • celach strategicznych, marketingowych i wizerunkowych firmy;
  • efektach, jakie chcesz osiągnąć;

 

Zastosujemy kompilację takich produktów, rozwiązań i usług, by jak najlepiej wykorzystać Internet do realizacji Twoich celów i przygotować kampanię web PR szytą na miarę.

 

Dowiedz się więcej podczas spotkania!

 

Audyty i badania

 

Jak każde działanie prowadzone strategicznie, również PR w Internecie wymaga odpowiedniego przygotowania gruntu i przeanalizowania wszystkich możliwości, jakie się przed firmą otwierają.

 

W celu optymalnego opracowania strategii działań PR w Internecie, proponujemy przeprowadzenie kilku badań i analiz, dzięki którym uzyskają Państwo pełny obraz sytuacji wyjściowej firmy oraz potrzeb, preferencji i opinii użytkowników na jej temat. Sprawdzimy m.in., co Internauci sądzą o firmie, jakie informacje na jej temat można odnaleźć w Internecie oraz jak prezentuje się na tle swojej konkurencji.

 

W ramach usługi oferujemy:

  • audyt obecności firmy w Internecie;
  • audyt obecności konkurencji w Internecie;
  • analiza wizerunkowa serwisu firmowego;
  • analiza SEO serwisu firmowego (wyszukiwarki);
  • badania online użytkowników (klienci, osoby odwiedzające serwis).

 

Każde z wymienionych badań jest dopasowane do potrzeb i możliwości firmy. Z chęcią opowiemy więcej o naszej ofercie badawczej podczas spotkania.

 

Zapraszamy do kontaktu!

 

Outsourcing PR

 

Czasami w firmie nie ma możliwości, by stworzyć samodzielne stanowisko oddelegowane stricte do PR. Czasami w firmie toczy się tak wiele różnych projektów komunikacyjnych, że potrzebuje ona zewnętrznego wsparcia i odciążenia.

 

W ramach outsourcingu PR oferujemy pomoc Traffic Managera, czyli oddelegowanej na Twoje potrzeby osoby z FuturePR, która stanie się ambasadorem firmy w Internecie. W całości przejmie ona na siebie komunikację w Internecie, prowadzenie wirtualnego biura prasowego czy współpracę z mediami. Będzie odpowiadać za stworzenie strategii komunikacji, egzekucję kampanii PR/web PR czy bieżące raportowanie efektywności działań. Korzyści outsourcingu PR jest wiele:

 

  • wsparcie  oficjalnego komunikowania się firmy w Internecie;
  • wiedza i doświadczenie nie jednej, ale kilku osób zajmujących się PR i web PR firmy;
  • stały monitoring serwisów, for i grup dyskusyjnych i raportowanie działań;
  • bezpośrednia, aktywna komunikacja z użytkownikami i wymiana opinii;
  • stałe animowanie społeczności  i wzbudzanie zainteresowania firmą;
  • zapewnienie optymalnej widoczności w Internecie;
  • bieżący kontakt z mediami internetowymi;

 

Dowiedz się więcej podczas spotkania!

 

 

 

 

PR w wyszukiwarkach

 

Wyszukiwarka Google zdominowała polski rynek wyszukiwarek i stała się synonimem słowa "szukać". Nic dziwnego - poszukując informacji, nie sięgamy jak jeszcze kilka lat temu po telefon i książkę telefoniczną, ale po komputer i Internet. Jednym kliknięciem dostajemy długą listę stron zawierających interesujące nas informacje. Dlatego coraz bardziej popularny staje się PR w wyszukiwarkach.

 

Czy masz świadomość, co na temat Twojej firmy można znaleźć w wynikach wyszukiwania na określone frazy i słowa kluczowe, w tym wpisując nazwę firmy? Jeśli do tej pory nigdy tego nie sprawdzałeś, polecamy zrobić to jak najszybciej. Może się okazać, że nie znajdziesz nic poza stroną firmową, stronami konkurencji, przeterminowanymi informacjami prasowymi, wpisami do katalogów lub co gorsza - negatywnymi opiniami klientów. Wtedy powinieneś mocniej zainteresować się usługą PR w wyszukiwarkach.

 

W FuturePR pomożemy Ci zrobić porządek w wyszukiwarkach, jednocześnie budując wizerunek Twojej firmy. Dzięki doświadczeniu w SEM, SEO i copywritingu zaplanujemy działania PR w wyszukiwarkach, przygotujemy potrzebne materiały i na bieżąco będziemy raportować postępy prac.

 

Dowiedz się więcej o PR w wyszukiwarkach podczas spotkania!

 

Copywriting

 

Internet to w dużej mierze słowo. Poza wizualizacją jest ono najlepszym sposobem na przekazanie ważnych dla nas treści. W FuturePR pomożemy Ci przygotować dobre merytorycznie teksty, które nie tylko będą interesujące dla użytkowników, ale jednocześnie przyjazne wyszukiwarkom (SEO) - tak właśnie działa nasz copywriting.

 

W ramach usługi PR copywriting oferujemy:

  • stworzenie tekstów na witryny firmowe z uwzględnieniem wymogów wyszukiwarek (SEO);
  • kompleksową redakcję serwisów WWW (o dowolnej tematyce);
  • opracowywanie newsletterów i mailingów;
  • przygotwywanie ciekawych artykułów tematycznych;
  • przygotowywanie tekstów dla osób zajmujących się pozycjonowaniem.

 

 

Wszystkie pisane przez nas w ramach PR copywriting teksty są dopasowane do strategii wizerunkowej firmy, a ich głównym celem jest wspieranie działań marketingowych, wizerunkowych lub sprzedażowych firmy, szerzenie pozytywnych informacji na jej temat czy przyciągnięcie do serwisu jak największej liczby osób.

 

Sprawdź naszą ofertę PR copywriting. Dowiedz się więcej podczas spotkania.

 

 

Monitoring

 

Barometr PR to nie tylko bieżący monitoring tego, co się dzieje w Internecie. Każdego dnia sprawdzamy serwisy, fora i blogi w poszukiwaniu informacji na temat Twojej firmy, a dzięki codziennym, tygodniowym lub miesięcznym raportom widzisz, jakie są efekty Twoich działań w Internecie.

 

Dzięki stałemu monitoringowi sieci zyskujesz możliwość:

 

  • szybkiego reagowania na publikacje na swój temat;
  • badania efektywności działań komunikacyjnych w sieci;
  • analizowania najnowszych trendów w swojej branży;
  • analizowania działań konkurencji;
  • lepszego planowania działań w Internecie.

 

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

 

Social Media

 

Social Media, postrzegane początkowo jako moda, w ciągu najbliższych lat zdominują marketing i komunikację. Już dziś wiemy, że:

  • Facebook jest nie tylko genialnym narzędziem komunikacyjnym.
    Dzięki możliwości tworzenia fanpage’y, oraz usługom takim, jak Places, Deals,
    czy kampanie Sponsored Stories, zapewnia również doskonałe wsparcie sprzedaży.

  • Social Media oferują bogactwo różnorodności. Oprócz Naszej Klasy i rosnącego w siłę Google+,
    czyli najbliższej konkurencji Facebooka, istnieje całe mnóstwo serwisów nakierowanych
    czy to na rodzaj kontentu, czy to na tematykę.
  • Social Media stopniowo uwalniają się od komputerów. Telefony, nawigacje GPS,
    a nawet drukowane plakaty, mają zaszyte narzędzia i funkcje społecznościowe.

Social Media to jednak nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim strategia, która angażuje zwykłych ludzi w działania wokół Marki, które, co istotne, przynoszą korzyści obu stronom. Sfera społecznościowa ma ogromny potencjał. W FuturePR pomożemy Ci ten potencjał wykorzystać.

 

Dowiedz się więcej!

 

 

Blogi

 

Prowadzenie regularnego bloga firmowego poświęconego:

  • tematyce branżowej;
  • wyzwaniom rynkowym;
  • najnowszym trendom;
  • proponowanym przez firmę rozwiązaniom….

 

...to wiarygodne i efektywne źródło budowania eksperckiego wizerunku firmy w Internecie. Jest także jednym z kroków w budowaniu społeczności zainteresowanej daną marką oraz wywoływaniu pozytywnego szumu wokół firmy. Blogi eksperckie mogą być tworzone zarówno dla poszczególnych osób w firmie, jak również dla firmy samej w sobie (blog firmowy).

 

Blogosfera to także już piszący blogerzy – zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Docenienie blogerów oraz potraktowanie ich jako ważnej i bardzo aktywnej grupy liderów opinii, może skutkować znacznie większym zainteresowaniem i poparciem dla działań firmy. Oficjalna, szczera i otwarta komunikacja z blogerami zapewni właściwe zrozumienie dla prowadzonych kampanii i sprawi, że firma zyska wartościowych ambasadorów marki w Internecie.

 

Dowiedz się więcej o blogach podczas spotkania!

 

Multimedia

 

Wysoka jakość, ciekawe pomysły, wsparcie merytoryczne. Znajdź nowe formy wyrazu. Multimedia pomogą Ci lepiej zakomunikować lub przedstawić najważniejsze punkty Twojej oferty.

 

Przygotujemy:

  • podcasty,
  • prezentacje video,
  • webinaria,
  • konferencje online,
  • video-rekomendacje…


Zadbaj o nowoczesne formy wyrazu w swojej strategii komunikacyjnej. Z chęcią Ci w tym pomożemy.

Zapraszamy do kontaktu!