PR Starts Online

Future PR i Brainjuice Group promują premiery Best Filmu

Best Film nawiązał współpracę z BrainJuice Group. Agencja jest odpowiedzialna ze realizację kampanii on-line promujących premiery filmowe Best Filmu.

Brainjuice Group promuje premiery Best FilmuWspółpraca Best Film i BrainJuice Group rozpoczęła się w październiku od kampanii promującej film „Kryptonim: Shadow Dancer”. W ramach działań agencja zrealizowała całościową kampanię reklamową, obejmującą stworzenie landing page oraz kampanię w wyszukiwarce Google, sieci partnerskiej Google Display Network oraz YouTube. Działania obejmowały także współpracę redakcyjną z serwisami internetowymi oraz webPR.

Kolejne wspólnie realizowane projekty będą obejmowały promocję filmów „Sinister” (premiera 23 listopada) i „Siedmiu psychopatów” (premiera 30 listopada). Tym razem kampania on-line zostanie poszerzona o działania niestandardowe.

Za działania związane z serwisami www odpowiada zespół BrainJuice Interactive; kampanię realizuje zespół Web Search Factory, a działania z zakresu webPR – Future PR. Wszystkie zespoły działają w ramach BrainJuice Group.

Best Film to istniejący od 1995 roku polski dystrybutor i producent filmowy. Znaczącą część repertuaru filmowego firmy stanowią tytuły europejskie. Wśród kontrahentów Best Filmu są m.in.: Universal Studio, Dreamworks, Miramax, Sony Pictures i wiele innych.

Od 1995 roku Best Film dystrybuuje filmy do kin, lokując się w czołówce polskich dystrybutorów. Best Film dystrybuuje nie tylko filmy komercyjne – jest również zaangażowany w promowanie kina ambitnego, o wartościach artystycznych i adresowanego do bardziej wymagającego widza. Firma promuje także najnowsze nagradzane na międzynarodowych festiwalach filmy kinematografii światowej. W jej ramach prezentuje publiczności filmy przeznaczone dla widzów poszukujących czegoś więcej niż tylko łatwej rozrywki, oferowanej przez kino komercyjne.