Jak pracujemy
Specjalizujemy się budowaniu i realizacji strategii komunikacji firm i marek Internecie, umożliwiając dotarcie do grup docelowych (klientów, kandydatów, partnerów biznesowych) poprzez różnorodne narzędzia internetowe. W naszych działaniach łączymy metodologię klasycznego PR z interaktywnymi rozwiązaniami on-line.
Działania e-PR planujemy i realizujemy zgodnie z poniższą metodologią:
a
Analiza
- ● badanie potrzeb firmy
- ● badanie sytuacji wyjściowej w Internecie (firma, produkty, konkurencja)
- ● badanie on-line (poznanie grupy docelowej i jej preferencji)
- ● określenie celów i efektów do osiągnięcia
b
Strategia
- ● opracowanie koncepcji komunikacji dopasowanej do profilu grup docelowych
- ● opracowanie wielopłaszczyznowego planu działań taktycznych
- ● wybór priorytetów krótko- i długofalowych
- ● opracowanie harmonogramu działań
c
Realizacja
- ● wdrażanie działań zgodnie z ustalonym harmonogramem
- ● stały monitoring dyskusji on-line
- ● weryfikacja planu i wprowadzanie ew. modyfikacji planu
- ● bieżąca ocena efektów i poziomu realizacji celów
d
Ewaluacja
- ● cykliczna weryfikacja założonych celów
- ● weryfikacja poziomu realizacji założonych mierników
- ● analiza skuteczności prowadzonych działań
- ● ew. modyfikacja strategii i planu działań
>>Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły naszej oferty!