Audyt komunikacji
Autorskie narzędzie Future PR – audyt obecności on-line BrandScan© – pozwala na gruntowną ocenę obecności analizowanej marki w Internecie, zarówno w wymiarze ilościowym, jak i jakościowym.
BrandScan© to kompleksowy scanning Internetu, którego celem jest zdefiniowanie składowych wizerunku marki wśród internautów.
W ramach audytu dokonujemy m.in. analizy:
● częstotliwości pojawiania się zagadnień związanych z produktem, usługami, branżą w kanałach user-generated content),
● tematyki dyskusji dotyczących działań firm i marek konkurencyjnych,
● wydźwięku emocjonalnego opinii internautów na temat firmy i jej produktów,
● popularności wybranych tematów w obszarach działalności marki w Internecie.
Raport z audytu – będący szczegółową analizą wizerunku firmy on-line – jest uzupełniony o analizę trendów wynikających z konsumpcji Internetu w Polsce i na świecie. Na życzenie klienta może zostać także uzupełniony o badanie ilościowe lub jakościowe na grupach docelowych, dotyczące np. czynników zakupowych, znajomości marki czy zapamiętywalności reklam.
Raport z audytu BrandScan© daje bezpośredni wgląd w opinie internautów oraz umożliwia zrewidowanie dotychczas podejmowanych działań.
Dokument jest niezbędnym wstępem do stworzenia strategii web PR dla firmy oraz całościowej strategii działań on-line.
>>Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły naszej oferty!