Strategia
Przemyślana strategia komunikacji on-line to dzisiaj obowiązkowy wstęp do skutecznej komunikacji w Internecie.
Zaangażowanie, interakcja i możliwość zaistnienia w świadomości internautów osób to szansa, która przekłada się na konkretne wyniki biznesowe. Aby je osiągnąć, nie wystarczy być obecnym w Internecie. Rodzaj wykorzystywanych narzędzi i stosowany komunikat powinny być idealnie dopasowane do potrzeb grupy docelowej.
Jak dotrzeć do wybranej grupy konsumentów on-line?
Jak prowadzić działania web PR?
Wchodzić na Facebooka? Założyć bloga? Stworzyć nową stronę www?
A może dotrzeć do liderów opinii aktywnych w Internecie?
Strategia komunikacji marki on-line przyniesie odpowiedź na powyższe pytania i przełoży się na konkretny plan działań, nastawiony na realizację założonych celów.
Przy planowaniu strategii komunikacji on-line analizujemy:
● potrzeby i preferencje grupy docelowej,
● przyzwyczajenia i sposób komunikacji grupy docelowej,
● narzędzia on-line wykorzystywane przez interesującą nas grupę konsumentów,
● cele strategiczne, marketingowe i wizerunkowe firmy,
● efekty biznesowe, jakie chce osiągnąć firma.
Dzięki strategii on-line stosujemy kombinację takich produktów, rozwiązań i usług web PR, które najpełniej realizują założone przez Twoją firmę cele.
>>Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły naszej oferty!