Content marketing
Content marketing (tłum. marketing treści) opiera się na tworzeniu różnorodnych treści dopasowanych do potrzeb grup docelowych w taki sposób, by maksymalizować udostępnianie, redystrybucję i tworzenie nowych materiałów przez samych użytkowników.
Niezależnie od tego, czy chcemy promować treść edukacyjną, poradnikową czy rozrywkową, kluczem do skutecznego content marketingu jest zdefiniowanie, jakie informacje będą stanowiły realną wartość dodaną dla potencjalnych odbiorców. Drugi krok stanowi zdefiniowanie kanałów komunikacji i narzędzi, które zapewnią precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. Szybko może się okazać, że poradnik stworzony przez markę we współpracy z opiniotwórczym blogerem odniesie lepszy skutek niż szerokozasięgowa kampania reklamowa.
Jako baczni obserwatorzy trendów internetowych tworzymy takie treści, które – opublikowane w odpowiednim miejscu w Internecie – stają się natychmiastową inspiracją do dyskusji, wymiany opinii i udostępniania ich znajomych zgromadzonym np. w kanałach social media. Działania z zakresu content marketingu wspieramy działaniami z zakresu SEO i social media, kładąc nacisk na efektywność działań.
Skuteczny content marketing to jedno z podstawowych narzędzi budowania reputacji marki w Internecie. Dzięki doświadczeniu w podobnych kampaniach tworzymy treści, które umiejętnie łączą zaangażowanie użytkowników z budowaniem pozytywnego wizerunku marki, której te treści dotyczą.
>>Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły naszej oferty!