Biuro Prasowe
Wirtualne biuro prasowe to coraz częściej pierwsze źródło wiedzy o firmie, nie tylko dla dziennikarzy.
Ułatwia ono pracę oraz zapewnia stały przebieg informacji między firmą a jej otoczeniem. Agencja FuturePR posiada swoje autorskie rozwiązanie w tym obszarze i pomoże Ci stworzyć odpowiednie wirtualne biuro prasowe.
Nasze autorskie wirtualne biuro prasowe to:
- zebranie materiałów w jednym miejscu (z podziałem na kategorie);
- usprawnienie procesu komunikacji z różnymi grupami docelowymi;
- łatwe budowanie bazy kontaktów dziennikarzy i osób zainteresowanych firmą;
- szybka i stargetowana wysyłka informacji na temat firmy;
- zarządzanie zaproszeniami na konferencje prasowe i inne eventy;
- solidne wsparcie w zarządzaniu projektami dla zespołu zajmującego się komunikacją;
- stały dostęp do wiedzy analitycznej i archiwum zrealizowanych działań;
- szybka informacja zwrotna na temat efektów prowadzonych kampanii;
- bieżąca obsługa przez FuturePR;
Jeżeli chciałbyś wdrożyć wirtualne biuro prasowe w swoim serwisie firmowym lub masz pytania, zapraszamy do kontaktu!
Budowa stron www
W dobie popularności i dostępności Internetu, firmowa strona www wydaje się być podstawą. Internet jest pierwszym miejscem, gdzie potencjalni Klienci szukają informacji i wyrabiają sobie opinię na temat firmy.
Dlatego tak ważne jest to, by zadbać o "pierwsze wrażenie", jakie budujesz za pomocą strony www. Sprawdź, czy Twoja strona spełnia najnowsze standardy, jest przyjazna wyszukiwarkom oraz zachęca Internautów do kontaktu z firmą. Jeżeli Twoja firma nie posiada jeszcze własnego serwisu, z chęcią go zbudujemy, a jeśli posiada, lecz uważasz, że mógłby być znacznie lepszy - z chęcią go przebudujemy.
Stworzymy:
- serwisy firmowe (autorski CMS);
- Landing Pages;
- serwisy społecznościowe;
- serwisy pod akcje specjalne (kampanie SEM & web PR);
Jeżeli jesteś zainteresowany tematem budowy stron www, zapraszamy do kontaktu!
Kampania PPC
Kampania PPC to świetne uzupełnienie działań PR w Internecie. Zapewnia dotarcie ilościowe, niezbędne w procesie szerokiej komunikacji. Agencja FuturePR pomoże Ci zaplanować, przygotować oraz przeprowadzić optymalną kampanię reklamową w Internecie.
Kampania PPC (Pay Per Click = płatność za kliknięcie) jest nieinwazyjną formą reklamy, a przy tym może zostać wykorzystana jako element budowania pozytywnego wizerunku firmy wśród użytkowników.
Kampania PPC to:
- zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach;
- narzędzie budowania świadomości marki (intensywne wyświetlenia);
- stała kontrola wydatków;
- pozyskiwanie wartościowego ruchu;
- formy tekstowe, graficzne i video;
- także kampanie czysto informacyjne;
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat kampanii reklamowych - wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy!
Live Chat
Live Chat to komunikator internetowy, który w prosty i szybki sposób możesz wdrożyć w swoim serwisie www. To idealne narzędzie do szybkiej, dwustronnej komunikacji z użytkownikiem w Internecie. Coraz więcej osób ceni sobie udostępnienie wielu form kontaktu z firmą. Live Chat jest jedną z nich – najprostszą i najwygodniejszą zarazem. Potencjalnemu klientowi skraca czas oczekiwania na odpowiedź oraz pokazuje, że firma jest otwarta i przyjazna w obsłudze. Ty zyskujesz wsparcie w kontaktach
z klientami oraz dostęp do unikalnej wiedzy na temat osób odwiedzających Twój serwis www.
Pomożemy Ci nie tylko wdrożyć i obługiwać Live Chata, ale możemy również przejąć od Ciebie cały proces komunikacji z użytkownikami serwisu.
Korzyści z wdrożenia Live Chata:
- Możliwość bezpośredniego i szybkiego kontaktu z firmą;
- Dwustronna komunikacja (dialog);
- Poznanie użytkowników serwisu (wiedza);
- Funkcja formularza kontaktowego;
- System raportowania;
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu!
Avatar
Avatar to innowacyjne i ciekawe rozwiązanie wspierające komunikację z użytkownikami. To animowana postać, którą w prosty sposób możesz umieścić na Twojej stronie www. Avatar ma możliwość wgrania dowolnego audio, dzieki czemu oddziaływuje nie tylko na zmysł wzrosku, ale także słuchu. Jeżeli chcesz więc dosłownie powiedzieć coś użytkownikom odwiedzającym stronę Twojej firmy, wykorzystaj do tego celu właśnie Avatara.
Avatar najczęściej przyjmuje funkcję wirtualnego asystenta, interaktywnego sprzedawcy lub przewodnika po zasobach firmowej witryny www. Jego rola może zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb firmy. Co więcej, instalacja Avatara jest wyjątkowo prosta. Jego dodatkową zaletą jest oczywiście uatrakcyjnienie serwisu WWW.
Korzyści z wdrożenia Avatara:
- zwiększenie efektywności działań promocyjnych w serwisie;
- zachęcenie użytkowników do działania;
- wyróżnienie się na tle konkurencji;
- lepsze zrozumienie oferty przez potencjalnych klientów;
- niestandardowa forma przekazu;