Employer Branding
Employer branding to świadome kreowanie wizerunku organizacji jako doskonałego miejsca pracy, zarówno dla obecnych, jak i przyszłych pracowników.
Na polskim rynku mamy do czynienia z wieloma firmami, lecz tylko niektóre z nich uchodzą za dobrego pracodawcę. Dobrego w znaczeniu takiego, u którego chętnie się pracuje lub pracowałoby się w przyszłości. „Przeciętni” pracodawcy mają znacznie mniejszą szansę na zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników.
Jeśli nie chcesz być pracodawcą omijanym przez najzdolniejszych kandydatów i chcesz, aby Twoja firma była kojarzona z hasłem „atrakcyjny pracodawca”, skontaktuj się z Future PR.
W ramach budowania Employer branding zadbamy, m. in. o:
- Dokładną analizę wyjściowej opinii o firmie;
- Konfrontację wizerunku rzeczywistego i pożądanego;
- Określenie cech, na których opiera się wizerunek Twojej firmy;
- Badanie satysfakcji i opinii pracowników.
Chcesz poznać pełną ofertę Employer branding? Zapraszamy do kontaktu!
Badanie 360
Badanie 360 stanowi tradycyjne już narzędzie do oceny pracownika. Podczas badania pod uwagę brane jest całe otoczenie osoby ocenianej. Podobne rozwiązanie można zastosować w przypadku firmy, sprawdzając jaką opinią cieszy się wśród swoich pracowników, dostawców, kontrahentów czy liderów opinii.
Badanie 360, nazywane również badaniem oceny zwrotnej, uwidacznia te elementy w działaniach firmy lub pracowników, które są potrzebne i wskazane w danym momencie rozwoju.
Jeśli chcesz:
- Dostarczyć Zarządowi rzetelnych informacji o tym jak postrzegają firmę jej interesariusze;
- Umożliwić pracownikowi poznanie jego silnych i słabych obszarów kompetencyjnych;
- Określić plan dalszego rozwoju pracowników oraz firmy;
- Zwiększyć motywację pracowników i ich zaangażowanie w pracę;
- Zwiększyć efektywność pracy na poszczególnych stanowiskach….
….to badanie 360 jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.
Skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy Ci o szczegółach badania 360.
PR kryzysowy
Jak wyjść z sytuacji kryzysowej obronną ręką? Czy można sytuację kryzysową, w jakiej znalazła się firma, przeobrazić w jej sukces? W jaki sposób wprowadzać działania prewencyjne do strategii firmy?
Kryzys jest jak wirus atakujący komputer. Jeżeli ma się zainstalowany odpowiedni program antywirusowy, wówczas prawdopodobieństwo zainfekowania urządzenia staje się o wiele mniejsze. Rozwiązania, które wprowadza FuturePR, spowodują, że z jednej strony będziesz przygotowany na wypadek ewentualnego kryzysu, a z drugiej szybko i we właściwy sposób będziesz mógł na niego zareagować.
W ramach PR kryzysowego FuturePR proponuje:
- Analizę otoczenia firmy pod kątem zagrożeń, które mogą negatywnie wpłynąć na wizerunek organizacji;
- Doradztwo antykryzysowe, czyli jak wystrzegać się kryzysów;
- Szybką reakcję na kryzys;
- Opracowanie planu działania organizacji;
- Odpowiednią komunikację z otoczeniem.
Chcesz się dowiedzieć więcej o naszej ofercie? Umów się na spotkanie!
Personal Branding
Personal branding to najprościej mówiąc budowanie i zarządzanie wizerunkiem konkretnej osoby. Odpowiednie pokazanie swoich sukcesów zawodowych lub osiągnięć zwiększa Twoją wartość na rynku, jak również wartość firmy, dla której pracujesz.
Dbanie o własny wizerunek, swój rozwój i karierę jest niezwykle istotne i jednocześnie wymaga wielu nakładów pracy. Specjaliści Future PR doradzą Ci jak zadbać o skuteczny personal branding.
Przeprowadzimy dla Ciebie, m. in:
- Kampanie wizerunkowe;
- Kampanie PR;
- Kampanie marketingu narracyjnego;
Chcesz się dowiedzieć więcej o naszej ofercie? Wypełnij formularz kontaktowy, a konsultant Future PR odpowie na wszelkie Twoje pytania i wątpliwości.