Web PR
W ciągu kilku ostatnich lat wielu konsumentów zamieniło gazetę codzienną i wiadomości telewizyjne na medium dużo bardziej elastyczne, aktualizowane w czasie rzeczywistym i prezentujące wiele punktów widzenia – na Internet. Dziś dla wielu z nich to właśnie Internet jest pierwszym – i coraz częściej jedynym – źródłem informacji.
Zmiana ta wymusza na firmach konieczność dbania o stałą, stale ponawianą obecność w serwisach internetowych. Działania media relations – skupione przez lata na mediach tradycyjnych – dzisiaj przenoszą się do sieci.
Głównym elementem nowoczesnego web PR staje się utrzymywanie relacji z dziennikarzami redakcji internetowych i serwisów branżowych oraz tworzenie treści dopasowanych do potrzeb ich czytelników.
Przygotowywane dla nich materiały (artykuły tematyczne, informacje prasowe, artykuły sponsorowane) tworzymy w taki sposób, aby maksymalizować widoczność Twojej marki wśród kluczowych grup konsumentów.
>>Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły naszej oferty!